Multimotion (M/K)

Alder:
Pris:
550,00 DKK
08/08/2023 - 25/06/2024 Lejre Hallen - multisalen Tirsdag 19:00-20:00 Instruktør: Sine Jung Gormsen
Beskrivelse

Multimotion henvender sig til dig, der har lyst til at komme i form, holde dig stærk og smidig - og har mod på både højt tempo, styrke og lidt udfordringer. Vi laver funktionelle øvelser for hele kroppen og bruger både egen kropsvægt, håndvægte og andre små redskaber. Vi varmer op, får pulsen op og kan fx have fokus på bestemte muskelgrupper og øvelser. Undervejs anvender vi HIIT- høj intensiv interval træning, som består af intervaller af træning og hvile. Alle kan deltage og du bestemmer selv, hvor hårdt det skal være. Medbring egen måtte, små håndvægte, håndklæde og indesko. OBS- påklædning, måtte og udesko til de udendørs træninger.

Vi træner tirsdage fra kl. 19.00 til kl. 20.00 i Multisalen i Lejrehallen eller udendørs på denne lille kunstbane (forårs- og sensommermåneder). Husk her måtte, vægte og udesko. Der tilbydes indimellem søndagstræninger som erstatning for enkelte tirsdage, som udgår i løbet af sæsonen.

Pris: 550,00 DKK

Jeg har ingen profil - Opret og tilmeld Jeg har en profil – Login og tilmeld